بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای حمله ددمنشانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را محکوم و ضمن اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی قشرهای مختلف مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۸۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا. در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

حمله ناجوانمردانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه نشان از اوج استیصال و درماندگی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان مستکبر آن در عالم بوده و هیچ گونه خللی در اراده و اهتمام‌ راستین رزمندگان جبهه مقاومت نخواهد داشت.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت جمعی از رزمندگان سرافراز سپاه اسلام در این حمله وحشیانه را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب ، ملت شهید پرور ایران و خانواده‌های محترم شهدای این حادثه تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و ضمن محکوم نمودن این حمله گستاخانه اعلام می‌دارد که بسیجیان و ایثارگران جامعه پزشکی از هر تصمیم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قاطعانه حمایت کرده و همچون گذشته آماده جانفشانی در راه مبارزه با استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی می باشد و ان شاءالله در روز جمعه برای آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین همراه با سایر اقشار ولایتمدار استان در راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام خواهیم کرد .

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات